Bieszczadzkie Alkohole

Jak kupować

  • Krok 1 – Wybór produktów

przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać historie zamówień,
po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do koszyka aby sfinalizować zakupy.

  • Krok 2 – Zawartość koszyka

w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „Zaktualizuj koszyk”, aby dopasować zamówienie,
klikając na ikonę „X” usuniesz produkty z koszyka,
wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
Zaakceptuj regulamin i polityki prywatności,
potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „kupuje i płacę”.

  • Krok 3 – Składanie zamówienia

jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „zaloguj się”,
jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję „zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na „złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz „inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane,
ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu „uwagi”
po kliknięciu na „Podsumowanie” zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
kliknięcie na przycisku „Kupuję i płacę” oznacza potwierdzenie zakupu,
odbierz wiadomość email z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:


Płatność elektroniczna
 – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności:

  • PayNow (mbank),
  • Przelewy24,
  • Blik.

Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank dokonujesz opłaty.

Przelew tradycyjny bankowy – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.

Reklamacja i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 504 756 366.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Formularz reklamacyjny:

Numer Zamówienia ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko reklamującego ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres zamieszkania……………………………………………………………………………………………………………………. tel. ……………………………………………
Adres email …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data nabycia towaru ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nazwa towaru ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Cena detaliczna ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Nazwa i numer dowodu zakupu ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Data zauważenia niezgodności oraz określenie rodzaju niezgodności towaru z umową ………………………………….

Klient (właściwe zaznaczyć):

  1. wnosi o usunięcie wady,
  2. wnosi o wymianę rzeczy na wolną od wad,
  3. wnosi o obniżenie ceny (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie),
  4. odstępuje od umowy – o ile wada jest istotna (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie).

Informujemy, że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Niniejszy formularz ma charakter pomocniczy, Klient może złożyć reklamację w innej formie bezpośrednio przy dostawie towarów, za pośrednictwem Platformy Alma24.pl pod adresem: [__], przesyłając ją na adres Sprzedawcy: [__], na adres email: [__] lub składając ją w jednym z Delikatesów Alma (lista Delikatesów Alma znajduje się na stronie internetowej [__]. Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo lub pisemnie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

……………………………………………………………

Data i podpis osoby składającej protokół reklamacyjny

 

Odstapienie od umowy

Numer Zamówienia ………………………………………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta: ……………………………………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Numer telefonu: ……………………………………………………………………………………………………………………………..

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:

 Nazwa towaruKod produktu widoczny na [__]Cena
1   
2   
3   
4   
5   

Przyczyny zwrotu, prosimy o zaznaczenie (wypełniane dobrowolnie):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

W przypadku chęci zwrotu środków pieniężnych na konto inne niż użyte podczas zakupów prosimy o podanie dokładnych danych:

Imię i Nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………………………………….

Adres: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Nazwa Banku: …………………………………………………………………………………………………………………………………..

Numer konta: _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _ – _ _ _ _

Dodatkowe informacje:

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny  i ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym przez Klienta towarem, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży do sprzedawcy. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres: Bieszczadzkie Smaki Smolnik 9 38-543 Komańcza  z  dopiskiem: zwrot
  3. Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za nie zawartą.
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient przesłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów. Klient proszony jest o wysłanie zwracanego towaru w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu na adres: [__].
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

……………………………………………………………

Data i podpis Klienta

Wysyłka i czas realizacji

Zamówienia w naszym sklepie internetowym, ze względów logistycznychwysyłane są dwa razy w tygodniu, we wtorki oraz w czwartki. Dotyczy to obu przewoźników, zarówno InPost jak UPS. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty – będziemy Cię na bieżąco informować o postępie naszych prac. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, a dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy.

Termin otrzymania paczki = dzień wysyłkowy + czas dostawy (1-2 dni robocze)

 

Realizacja zamówień z naszej spiżarni:

  • Zamówienia na chleb przyjmujemy do godziny 13:00 w poniedziałki i środy. Pozostałe zamówienia zostaną zrealizowane w kolejnym terminie wysyłkowym.

    Przykład: zamówienie na chleb złożone w środę o godzinie 11:00 zostanie zrealizowane w czwartek. Zamówienie na chleb złożone w środę o godzinie 19:00 zostanie zrealizowane w kolejny wtorek.

    Przy innych produktach z naszej spiżarni godzina złożenia zamówienia nie ma znaczenia 🙂

  • Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami – w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
 

O co chodzi z tą wysyłką?

Takie pytanie otrzymaliśmy niedawno od Pana Marcina. Przez to pytanie zrozumieliśmy, że to może nie być dla wszystkich jasne. Więc już śpieszymy z odpowiedzią! O co chodzi z tą wysyłką? A no o jedną prostą sprawę – o świeżość! Wysyłki ustaliliśmy we wtorki i czwartki nie bez przyczyny.

 

Świeżość a wysyłka

Wysyłając paczkę w piątek wiemy, że spędzi ona weekend na sortowni. Produkty zapasteryzowane lub alkoholowe bez problemu mogą spędzić dwa dni poza domem. Problem pojawia się przy chlebie i zakwasie. Zakwas do transportu przekładamy do zakręcanego słoiczka. Podczas kilkudziesięciu godzin poza lodówką zacznie pracować, przez co może rozsadzić słoik. Wtedy zakwas będzie wszędzie, a tego wolelibyśmy uniknąć 😉

 

Skąd takie ceny za wysyłkę?

Ceny za wysyłkę ustalane są przez firmy transportowe w zależności od regionu i ilości paczek. Posiadamy umowę z InPostem oraz UPS. InPost cieszy się obecnie ogromną popularnością przez możliwość zamówienia paczki do Paczkomatu. Dla osób, które nie chcą korzystać z ich usług uruchomiliśmy możliwość zamówienia paczki UPSem, który gwarantuje dostawę na kolejny dzień. Nie mamy wpływu na ceny, które narzucają przewoźnicy. Cena na naszej stronie jest dokładnym kosztem, który ponosimy za wysyłkę – prościej mówiąc – nie doliczamy do tej ceny ani złotówki.

  • Kurier InPost [ 24,00 – paczka do 30 kg, 1-2 dni robocze ]  – dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską InPost. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę.
  • Paczkomaty InPost  [19 zł  – paczka do 30 kg, 1-2 dni robocze] – Wysyłka paczki do Paczkomatów na terenie całego kraju, tanie przesyłki kurierskie za pośrednictwem jednego z ponad 16 000 Paczkomatów w całej Polsce!
  • Odbiór osobisty  [0,00 zł ]- ­ zapraszamy do naszej 140 letniej chyży pod adresem : Smolnik 9, , 38-543 Komańcza. Przed odbiorem konieczny jest kontakt telefoniczny.
 

Problem z kurierem

Nasze produkty w przeważającej większości opakowane są w szkło. Paczki pakujemy z ogromną uwagą tak, aby całe zamówienie dotarło do Was w nienaruszonym stanie. Kartony pozyskujemy z drugiej ręki – zbierają je dla nas znajomi, zaprzyjaźnione firmy. Przed pakowaniem zawsze sprawdzamy stan kartonu – czy nie ma uszkodzeń, czy nie jest zniszczony lub potargany. Następnie wypełniamy go folią bąbelkową i ścinkami, aby produkty nie przemieszczały się w transporcie.

Wszystkie uszkodzenia zewnętrzne i wewnętrzne na przesyłkach wynikają z nieprawidłowego przewożenia i leżą po stronie przewoźnika, gdzie powinny zostać zgłoszone. Nie mamy także wpływu na czas realizacji przesyłki. Każdy przewoźnik podaje szacunkowy czas dostarczenia paczki, jednak czasem zdarza się, że jest on wydłużony. To nie jest nasza wina ani celowe działanie – jakbyśmy mogli, dostarczalibyśmy Wam zamówienia osobiście, w ten sam dzień